Zjistěte, které fígly na Heuréce fungují, a s čím nemá cenu ztrácet čas

Napadlo vás někdy, jestli má smysl utrácet peníze za tu či onu službu na Heureka.cz? A vyplatí se investovat čas do nastavování všech různých možností prezentace? Všechno jsme otestovali, změřili a vyhodnotili tak, abyste vy už nemuseli. Přijďte si poslechnout, co a jak opravdu ovlivňuje zákazníka a s čím nemá cenu ztrácet čas.

Analyzovali jsme přínosy jednotlivých služeb a možností prezentace na Heuréce, jako je „Ověřeno zákazníky“, počet recenzí, Heureka Košík, certifikát Autorizovaný prodejce, Eshop Roku, <GIFT>, dostupnost, biddovaná pozice a výsledky utřídili do přehledných statistik.

Zjistěte, na co lidé častěji klikají, zda pak nakupují a jestli to ovlivňuje hodnotu objednávky. Schválně, tipnete si už teď, jaký vliv může mít taková drobnost, jako je dárek nebo informace o tom, že jste autorizovaný prodejce?

Přednášející

Rostislav Urbánek

Rostislav Urbánek

Ředitel marketingové agentury Biddingtools.cz specializující se na srovnávače zboží.