Co vše dokáže ovlivnit konverzní poměr na detailu produktu? Nepodceňujte nejdůležitější stránku na eshopu!

Optimalizace detailu produktu není vůbec jednoduchá. Často kvůli kapacitám a financím kopírujete texty dodavatele, používáte jejich fotografie, bojujete pouze cenou a nemáte přidanou hodnotu? Změňte to. Prakticky si ukážeme, jak zvyšovat konverzní poměr na detailu produktu a co vše můžete využívat. Jaké informace, funkce a jak k tomu celkově přistoupit vzhledem k cílové skupině, typu eshopu a rozhodovacímu procesu. Opět jen prakticky, bez zbytečné omáčky okolo.

Přednášející

Kvasnička Jan

Kvasnička Jan

Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti e-commerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger, blázen do sportu a stálého vzdělávání