Jak efektivně biddovat na zbožácích, když konkurence používá automatický biddovací nástroj

Spoustě e-shopů začal v posledním období klesat nebo stagnovat meziroční obrat ze srovnávačů zboží. Patříte mezi ně? S velkou pravděpodobností vaše konkurence začala používat některý z automatických nástrojů na biddování a připravuje vás tak o biddované pozice a potažmo i zákazníky. Pokud z jakéhokoliv důvodu nemůžete využívat podobný nástroj, abyste náskok konkurence dohnali, nebo se jen chcete naučit, jak můžete biddovat na zbožácích efektivněji, přijďte na tento workshop. Ukážeme si, jak vyhodnocovat relevantní informace a jak podle nich zvolit a nastavit nejvhodnější biddovací strategii, která bude mít šanci uspět proti konkurenci.

O workshopu

Workshop je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit lépe a efektivněji biddovat na srovnávačích zboží. Bude rozdělen do několika bloků, ve kterých si všechny kroky názorně ukážeme. Doporučuji si přinést vlastní počítač a nějaký ten login do Heureky i Zboží, ať si můžete všechno rovnou vyzkoušet.

Bloky workshopu

• Jak poznat, které produkty se vyplatí biddovat a vyhodnocování konkurenceschopnosti produktů
• Jak správně počítat a nastavovat nejvhodnější CPC
• Vyhodnocování efektivity biddování
• Různé strategie biddování na Heurece a Zboží

Přednášející

Jak efektivně biddovat na zbožácích, když konkurence používá automatický biddovací nástroj
Úroveň workshopu:
Pokročilý

Michal Štorkán

Michal se už 10 let zaměřuje na PPC systémy a hledá možnosti, jak dělat věci lépe a efektivněji. V posledních letech působí jako manažer vývoje v BiddingTools, kde se svým skvělým týmem hledá recept na efektivnější biddování. Na workshopu vám prozradí mnoho tipů, jak být na zbožácích lépe vidět a nakopnout výkon vašeho e-shopu.

Kdy: 31. 07. 2016 09:00 - 12:00
Volných míst: 3
Cena: 500 Kč
Pro registraci na workshop se přihlašte