Audity inzerce na srovnávačích zboží

Mnoho e-shopů inzeruje na srovnávačích zboží, ale mnoho z nich neví 1) Co tam posílají. 2) V jakém to je stavu a 3) Jak si vedou. Potřebujete-li se zdokonalit v některé z těchto 3 oblastí, těším se na vás. Podíváme se na praktické příklady a na to, jak takové audity sestavovat. Odnesete si s sebou podrobný checklist, který můžete využít ve své praxi u svých klientů nebo si podle něj provést analýzu vlastní inzerce a vyvodit tak důsledky pro další úpravy. Vše se bude dít též s přesahem do nastavení v e-shopech.

Průběh workshopu

Workshop bude rozdělen na 2 části – první bude věnována Heurece a druhá Zbozi.cz. Když nám zůstane čas, nakoukneme pod pokličku Google nákupů. Audit inzerce každého srovnávače bude rozdělen do 4 oblastí – nastavení účtu, XML feedu, biddingu a měření výkonu. Přineste si s sebou počítač a nejlépe i přístupy do inzerce vašeho e-shopu nebo vašich klientů. Sem tam budete rádi za to, když věci uvidíte přímo na vašich datech (a možná si něco zvládnete i opravit). Workshop není určen pro začátečníky, protože vyžaduje místy technické znalosti, orientaci v XML feedu a inzertních systémech srovnávačů!

Osnova workshopu


1) Nastavení účtu
• vyplněné patřičné údaje
• aktivované související služby
• přehled spárovanosti – ignorované položky a nespárované položky


2) XML feed
• uvádění dostupnosti
• uvádění cen dopravy
• uvádění dárků k nákupu
• uvádění kategorií
• parametry
• chybějící obrázky a popisky


3) Bidding
• nastavení v administraci
• nastavení v XML
• související služby a reporty


4) Měření výkonu
• Google Analytics
• Odlišení zdroje návštěvnosti
• Jednoduchý přehled pro klienta
• Heureka košík


5) Menší srovnávače
• Srovname.cz
• Hledejceny.cz


6) Google nákupy (když nám zůstane čas)
• Nastavení účtu Google Merchants - vyplněné údaje, propojení
• Zdroj dat - detekce chyb, jejich oprava a dopad na inzerci
• Nastavení inzerce - kampaně a jejich struktura, využití štítků, nastavení CPC, remarketing
• Optimalizace inzerce - vylučující shoda, úpravy CPC na základě různých kritérií
• Měření výkonu - Google Analytics (propojení, přehled pro klienta)

Přednášející

Audity inzerce na srovnávačích zboží
Úroveň workshopu:
Pokročilý

Petra Mikulášková

Petra se věnuje nejvíce auditům a správě inzerce na srovnávačích zboží včetně inzerce na Google nákupech. Působí jako školitelka v projektu certifikace Heureky a ve správě má inzerci několika menších i větších e-shopů. Je autorkou tištěné publikace Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod (vydáno 2012, aktualizace 2015). Umí klientům poradit tak, aby svůj systém e-shopu již od začátku dobře nastavili s ohledem na budoucí inzerci na srovnávačích zboží. I proto se na ni lidé obrací též s požadavky, jak pracovat s vlastním „e-shopovým řešením“.

Kdy: 30. 07. 2016 09:00 - 12:00
Volných míst: 3
Cena: 500 Kč
Pro registraci na workshop se přihlašte