Jak zjistit, co je možné na mém eshopu vylepšit?

Už jste možná slyšeli pojmy jako heuristická analýza, usertesting, datová analýza, conversion rate optimization nebo customer centric design. Tváří se to jako raketová věda, ale ve skutečnosti je to jen selský rozum a umění empatie, tedy vcítění se do role zákazníka. Jak tedy jednoduše zjistit, co je na mém eshopu možné zlepšit a jak si stanovit priority? Komunikativní workshop, kde budeme po krátkém úvodu diskutovat a probírat problémy a možnosti jejich řešení pro střední a menší eshopy.

Přednášející

Jak zjistit, co je možné na mém eshopu vylepšit?
Úroveň workshopu:
Začátečník

Michal Mrskoč

Pomáhám e-shopům víc vydělávat. Už řadu let. Mám zkušenosti z opravdu velkých, řady středních i těch nejmenších eshopů.

Kdy: 30. 07. 2016 09:00 - 12:00
Volných míst: 7
Cena: 500 Kč
Pro registraci na workshop se přihlašte